فواید و مزایای کرم آبرسان پوست چرب
نوشته شده توسط : زیبالون

استفاده روزانه کرم آبرسان پوست چرب می‌تواند مزایای زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد، این مزایا عبارت اند از:

جلوگیری از ایجاد جوش‌های زیر پوستی: یکی از عوامل ایجاد جوش زیر پوستی بالا بودن میزان چربی پوست است. هر چه چربی سطح پوست بیشتر باشد، باعث بسته شدن منافذ شده و در نتیجه جوش‌های زیر پوستی به وجود خواهد آمد اما اگر از آبرسان‌های مناسب (کرم آبرسان پوست چرب) استفاده شود، با جلوگیری از تولید چربی بر روی پوست، از ایجاد جوش‌های زیر پوستی تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد.
حفظ رطوبت پوست: اگر رطوبت مورد نیاز پوست تامین نشود، لایه بالایی پوست خشک شده و همین موضوع باعث افزایش چربی بر روی سطح پوست خواهد شد. برای همین باید با روش‌های مختلف و استفاده از کرم آبرسان پوست چرب این رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کنید.
کمک به کنترل میزان چربی: مواد به کار رفته در آبرسان‌هایی که برای پوست‌های چرب تولید می‌شوند، میزان چربی پوست را کنترل کرده و از بسته شدن منافذ پوست به آن جلوگیری خواهند کرد.
لازم به ذکر است که به اشتباه، کرم آبرسان پوست چرب را با کرم‌های مرطوب کننده اشتباه نگیرید. این دو کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند و مزایای مختلفی نیز دارند. مرطوب کننده‌ها به علت دارا بودن انواع روغن و چربی ممکن است برای پوست‌های چرب، نه تنها مفید نبوده بلکه مضر نیز باشد. بنابراین در هنگام خرید دقت داشته باشید تا کرم آبرسان مخصوص پوست چرب با ساختاری بر پایه آب را انتخاب کنید. در غیر اینصورت ممکن است چربی سطح پوست به طور قابل توجهی زیاد شود و مشکلاتی را برای پوست شما به وجود آورد.





:: برچسب‌ها: کرم آبرسان پوست چرب , خرید بهترین کرم آبرسان , قیمت کرم آبرسان ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: